Víla nebo Edward Cullen?

16:33

Nejsem žádný velký úchyl přes koupelnovou kosmetiku. Vždy mi stačil obyčejný sprchový gel a byla jsem spokojená...tedy až do teď. Moje starší sestra před pár měsíci udělala nálet na Lush a začala si pravidelně kupovat pěny do koupele. Osobně mi takové věci vždy přišly zbytečné, ale po dlouhých a únavných dnech jsem zjistila, co na tom ostatním připadá tak úžasné.

Bomba Shoot for the Stars vypadá na první pohled obyčejně a nevinně. Mimo to, že voní naprosto nebesky, má v sobě i třpytky, což jsem samozřejmě ze začátku nevěděla - nejsem v tomhle ohledu zrovna bystré děvče. Když jsem pak ale ležela ve vodě barevné jako noční obloha a kolem mě létaly třpytky, cítila jsem se jako kouzelná víla, která za sebou všude nechává zlatý prach a najednou mi bylo mnohem lépe. Ovšem myšlenka, že tenhle pomyslný zlatý prach budu mít i ve vlasech mě chvílemi zanechávalo neklidnou. 
Pak mi ale došlo, že víc než jako víla vypadám jako Edward Cullen na slunci a radši jsem z vany vylezla. Promiň Edo.

Další články...

0 komentářů